Helgen!

Ja, vad säger man?? Bäst att inte skriva för mkt här! Skriver stödord bara så får ni gissa! haha
Ekerö
Cider
trubadur (Erik)
Hångla
öl
Rocklimosin
Potatisgratäng
tjejhångel (näja, kyss iaf)
hahaha, fy faan...

Födelsedag
smörgåstårta
karaoke
Super trouper
Kram
hahahahhahaha¨
(ja, jag vet, jag ÄR störd!
Har iaf varit en fantastisk helg...
Tack till:
Marie
Mia
Lenny
¨Mogge
Erik
Tommy
Fonzie
jonte

Sön:
Marie
Tommy
mia
Lenny
emil
linnea
pelle
Eva
Patrik
helen
gurra
Stefano
Michele!
Puss på er alla!!

(har säkert glömt nån, men jag är trött och inte smartast i världen just nu! hahahhahahahahhahaha)

Nä nu ska jag sova och längta tills nästa roliga grej!
(jag vet vad!! haha)

Ps. Jag är så cool! Är impad av mig själv)

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR COOL (OCH MYCKET MER ÄN SÅ)!! förstår inte varför du blir förvånad!!! ;)



Kram på dig du!!

2009-03-30 @ 13:41:34
Postat av: Stefano

DU ÄR COOL (OCH MYCKET MER ÄN SÅ)!! förstår inte varför du blir förvånad!!! ;)



Kram på dig du!!



"glömde att signera"

2009-03-30 @ 13:43:20
URL: http://stefo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0