jahapp!!??

Valde trots allt att rycka upp mig lite! Eller, valde och valde, det var väl inget medvetet val, men så  blev det!!
Känns väl bra, man e ju hellre en fighter än en looser liksom!
Nu ska jag pallra mig till duschen och sen åka till Jägaren på middag.... Känns helt ok faktiskt!
Just det, har fått svårt att andas...Undara om jag e allergisk, eller om det är den satans luftvägsinfektionen som e på väg tillbaka? Ingen lek, mitt imunförsvar!! Haha.... Patetiskt!
Gonatt alla!!
Love All, Serve All...

Kommentarer
Postat av: Lovisatyp/Linnéa

Det är bra tycker ja'. Att rycka upp sig alltså. Klart får man vara ledsen när man är det, men om man tillåter sig att vara det för länge är risken större att man fastnar där. Haha, skrev fastar först. "då är risken att man fastar där", jovisst, tjena på mig med.



Nej, men ibland är det skönt att rycka upp sig, för sin egen skull liksom. Och snart är min kommentar längre än ditt inlägg.



Pus pus

2009-03-05 @ 14:30:27
URL: http://clnea.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0