Kämpa?

Ska man det? Örkar man det? Vad är det för mening? Kommer det att bli bättre sen?
Ja, man vill ju inbilla sig det iaf!
Just nu har min energi och livslust nått botten!
Känns fördjävligt!
Har hänt så mkt underligt nu sista tiden, känner mig som bajs! Ja, det gör jag!
Känner att jag inte klarar av saker och att jag är en dålig människa!!
Vet ju att det egentlöigen inte e så (eller??) och att det här går över och bla bla bla... men har fan gör man för att det ska bli bättre?
Tänk positivt!! Ni anar inte hur många gånger jag fått den uppmaningen av väkmenande människor! Men va fan, det går ju inte när allt e piss! FATTA DET!
Hela kroppen skakar, jag har svårt att äta, svårt att andas! Jätte loligt va?
Näää....
Vill iaf tacka alla som försöker förstå! En del förstår säkert oxå!
Utan er skulle det nog inte gå alls!
KRAAM

Kommentarer
Postat av: Trubaduran

Tro mig! Jag vet en hel del om livets dalar så jag tänker inte säga åt dig att tänka positivt för det är inte så jävla lätt när livet suger. Jag brukar blunda och vänta på att det ska gå över och när det inte gör det så skiter jag i det och går vidare. Jag har inte tid att vänta. Jag försöker tvinga mig själv att komma på tre saker som jag är tacksam för och vissa dagar är det helt omöjligt men med lite träning har jag upptäckt att det luktar gott när det regnar och att det finns folk som håller upp porten åt en och jag har faktiskt ett jobb som jag trivs med. You go girl!

2009-03-02 @ 19:32:23
URL: http://trubaduran.blogspot.com
Postat av: Lovisatyp/CarlLinnéa

Nej fy! Du är en jättebra människa! Men jag vet hur det känns att inte orka mer. Fy fabian för det!

2009-03-03 @ 01:51:25
URL: http://clnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0