Katten Alice!!

Jajamen, hon e ingen bluff!! Igår skickade hon ett mail till mamma o talade om hur snäll matte jag e... (jag vet, jag e patetisk)
Iaf e hon det mysigaste djur jag haft, (förutom Mulle såklart) Hon e skitnöjd med sällskap o snackar med mig, tycker jag e kul...

Har kommit på nått nytt, det finns nåt medel som man ska bli pigg av, ser ut som Kang Jang, men heter typ Chi san eller nåt! Om man tar en slurk av det när man vaknar borde man ju skutta upp en stund senare?? Värt att prövas? JA!!
har varit sjukt slut idag, men trots det hyfsat produktiv! Känns bra... var helt säker på att jag skulle däcka på hall mattan när jag kom hem, men har ju orkat ända hit! E sångsugen oxå, men vet inte hur det blir med det... S skulle komma hit, men han lät trött! (inte för att jag direkt studsar, ahha)

Skulle vilja ha en bastu, lite tjurigt att montera in en i en lägenhet bara...HRM... får fundera! Hur skönt vore det inte att åka hem o basta på fredags kvällen... vila lite sen ta en dusch o va pigg?? Önsketänkande? Ja, säkert!

Våren e nog på väg, då blir man ju automatiskt piggare, hoppas man ju!  Ska till NY i påsk, hoppas det är varmare där?
Tjingeling o gnatt!!

Kommentarer
Postat av: Lovisatyp/CarlLinnéa

JAAA! Jag var i NY förr-förra påsken. Inte supervarm exakt, men det är ju vår i varje fall! Och då lär våren hinna krypa fram tills du kommer tillbaka. Jag tycker alltid att det är mycket varmare när man kommer tillbaka till Sverige om man reser bort på våren.

2009-03-14 @ 15:14:24
URL: http://clnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0