Liten...

Varför ska man ibland känna sig så liten o ensam?
Just nu vill jag bara ha en kram, eller krypa in i en egen liten bubbla där det är bra!
Sorgen då man saknar nån man tycker om e så svår...iaf för mig! Jag tycker gärna om folk och sen blir jag skitlessen när de försvinner (för ett tag, eller för alltid)
Men jag måste ju ha folk...e en sån person som inte mår bra alls själv, så hur gör man??
Alltså, hur fan gör man för att slippa bli så jävla ledsen!
 Andra lär ju må dåligt, för det kan ju inte vara kul att känna att nån annan e så ledsen pga en själv? Tycker iaf inte jag då jag gjort nån  ledsen!

ag hatar den här sidan av mig, samtidigt är den min styrka och det som i mångt o mkt gör mig till den jag är, det är ju den som gör att jag har empati! Men den gör mig sårbar, oh så sårbar!! FAAAN!

Har haft det svårt länge nu... Har varit mkt som hänt i mitt liv de senaste åren. Jag har iofs växt som människa, ni som kännt mig längre än 3 år vet ju vad jag menar...
Men just nu känns det extra svårt!!
Det går över, jag vet! Men det känns som att även om det går över så kommer det ju tillbaka igen rätt fort!

Ja, man kanske måste ha tålamod i flera år till? Fan vad roligt det ska bli...hahaha
Nää, men skämt åsido...
Det är tungt nu, så är det, kan inte hjälpas, och lösningen vet jag inte om jag gillar, iaf inte den jag kan komma på....
Kanske ska flytta långt bort?
Nää, det vill jag ju inte alls!
Sen har jag ju lovat mig själv o andra att jag inte ska flytta nånsin mer!! Hahahah....(internt skämt)

Nu ska jag lägga mig o vila o försöka sluta grubbla!!

Kommentarer
Postat av: Trubaduran

Man slipper inte bli så jävla ledsen! Det gör bara den som inte tillåter sig att älska och det är ju inget roligt alternativ. Fråga mig, jag tampas med det.

2009-03-21 @ 15:24:45
URL: http://trubaduran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0