Livet! ;-)

Det här med livet börjar ju sakta men säkert likna nåt!
Jag är ju stark, och jag reser mig upp...
Jag börjar verkligen känna det iaf! Jag har ju faktiskt klarat värre saker än vad 2009 hitills har bjudit på!

Igår var jag duktig som fan och vårstädade hela (nåja, nästan) lägenheten, kändes ju hyfsat bra efter!
Har bara lite småsaker kvar så är jag riktigt nöjd!
Annars har det varit en rätt händelselös måndag, jobbat på liksom. Kom ganska nyss hem och ska nog en sväng till Kista! (inte så spännande va?)

I lördags var jag ute, visste inte riktigt hur jag ville ha det, men åkte iaf till slut till Saxofonia. Blev en bra kväll, rätt så otippad, men rolig! Lyckades bli salongs på 2 cider! haha Sjöng lite oxå, och lekte Rödluvan!! Det får man göra då man e salongs va?
haha

Skönt att va så lättpåverkad, har ju inte alltid varit det! Nu är det både billigt och roligt ju!


Såhär snygg kan man vara när man sjunger!
JA; ni vill ha mig, jag vet det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0