MÅNDAG!!!

Idag har jag haft en bra dag! Japp, faktiskt....  Trodde det skulle bli skit, men det löste sig! Halleluja!!
Har fått saker gjorda oxå, bla är min kamera lagad nu, hurra!!  Har handlat kattmat, (nog så viktigt för vissa i hushållet)och mjölk, livets dryck, och sen...ja, kanske inte blev så mkt ändå...haha
Tog iaf en ganske lång prommenad efter jopbbet, överlägset för att nollställa hjärnan lite! Sen gjorde jag mat! Fan vad lätt det är att laga mat, man tar bilen o åker till det stora gula M et, säger vad jag vill ha o åker glatt hem o äter! Vem har väl sagt att inte jag kan laga mat?? VA? VA?
Haha, nu ska jag bara slappa o sova tidigt...skönt värre!
Kram på alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0