PIZZZZZ

Igårkväll var en riktig pizz kväll!
Först hade vi planering och P möte, sen åkte jag in till Soft!
Blev en sån där kväll då alla känslor var på utsidan!
En främmande (typ) människa kom fram och berättade att hon såg hur dåligt jag mådde, bra pokerfejs man har! (NOT)  Känns på nåt sätt både bra och pissigt att alla människor så väl kan se...
Var till slut tvungen att dra hem för jag orkade inte, hade svårt att andas! Usch, det är ingen höjdare kan jag tala om...
Men men...
Tog mig iaf hem, tänkte blogga då och skriva av mig, men insåg väl att det var läge för säng!
Somnade rätt fort, men Alice på vakt bredvid! (kändes bra)
Idag trodde jag att det skulle vara ännu värre, men det var OK faktiskt! Halleluja!!
Ska utmana ödet och dra påp stan ikväll...

Nu på em har jag varit i stan och hämtat bilder jag skrivit ut, var kul att se!!

Kommentarer
Postat av: Lovisatyp/Linnéa

Hm. Igår verkade inte vara någon bra dag. Från flera håll. Blä.

2009-03-17 @ 20:42:32
URL: http://clnea.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0