Rykten!

Ska börja med att kopiera Stefanos blogg idag!!


'

Rykten

Det är inte kul att starta en blogg med tråkigheter men det är ju därför jag vill starta blogga.

Igår kväll fick jag höra 2 falska rykte om mig, det första är fruktansvärt det andra är bara falskt.

första ryktet (det fruktansvärda) säger att jag har slagit mitt ex. Jag pratade med Annika igår och hon är vansinnig!! Hon fattar inte hur folk kan vräka ur sig sånt skit.

det ända ryktet det som jag inte anser som fruktansvärt är att jag har bytt planhalva och det är därför jag och Annika har gjort slut... Ia chattade med Annika häromdan och frågade om jag redan hade kommit ut med att jag är gay... hahaha... coolt!
Nä... jag är inte gay och har inga tankar på att börja pula med killar =)

Samma person som berättade för mig att jag misshandlar Annika frågade mig om jag var tillsammans med Annika och när jag sade nej så frågade hon -Men varför knullar du henne då?- Men vi har inte den här typen av umgänge jag och Annika och det här är också ett rykte som kan vara obehaglig för henne...

Tror att Annika inte kommer att acceptera sådana rykten... hon framstår ju som en dum-i-huve som umgås med och låter knullas av en homosexuell kille som misshandlar henne...

Jag fattar inte hur kan folk ägna si tid åt att bry sig om mig och skapa rykten... sådana dystra människor måste både må dåligt och ha väldigt mycket fritid som de inte vet hur de ska använda sig av... dystert säger jag bara...

Annika:
Tycker att det här är helt sanslöst! Dessa rykten kommer alltså ifrån folk jag trodde var mina vänner, eller iaf folk som var snälla och som jag umgås med!  Blir så jävla ledsen när man gång på gång får bevis för att man inte kan lita på en käft! Jag vet att jag är snäll och kanske lättlurad, men snälla ni, gör inte såhär mot mig och folk som står mig nära!!
Jag skulle önska att den som startat det här gick ut med att det bara är skit och något som har hittats på i sensationssyfte !(eller vad det nu är)
Sorgligt nog så antar jag att om man ägnar sig åt sånt här är man feg och vågar inte stå för det! Skulle bli mycket positivt överasskad om denne eller denna någon trädde fram.
Sen ber jag om ursäkt i förväg om jag har eller kommer att misstänka fel personer! Men det är svårt att lita på NÅGON innan jag vet! Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Trubaduran

Jösses! Jag har i alla fall inte hört några rykten men jag har extremt dåliga "skvalleröron" så folk brukar inte bry sig om att "informera" mig. Nu vet jag ju inget alls om hur, var och närför men man upphör aldrig att förvånas över hur mycket energi folk orkar lägga på sånt som inte rör dem som t.ex. andra människors sexliv. Hur kan det överhuvudtaget vara intressant? Om man misstänker att någon blir misshandlad måste man naturligtvis reagera på det! Om man inte misstänker att någon blir misshandlad utan sprider rykten av ren illvilja så är man en skitstövel.

2009-03-01 @ 14:32:36
URL: http://trubaduran.blogspot.com
Postat av: Pelle

Fattar inte att folk orkar äns lägga ner

energi på att jävlas och snacka skit om andra.



Mitt råd är skit i dom

2009-03-01 @ 21:42:00
Postat av: Lovisatyp/CarlLinnéa

Det är bara så jävla dumt och fånigt att göra något sådant. Och om det var någon som trodde att det faktiskt var så borde denne fråga först om det stämmer istället för att gå och tala om för anda att det är så.

Så sugigt.



Pus på finaste Annika!

2009-03-02 @ 14:49:03
URL: http://clnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0