Söndags seg!!

Jahapp...då var helgen över igen, eller snart iaf! fan vad fort det går!
Den här helgen har varit ok, igårkväll var jag ute o sjöng lite med Stefano. Var trevligt, särskilt i början, men jag har ju så svårt för riktigt överförfriskade människor! Bläää...
Var rätt mkt av den varan just vid vårat bord, vad fan drar de sig till mig för? Jag hatar sånt!! Sen försöker man vara snäll o inte få ett utbrott på dem, men då blir de ju bara mera på!

Jaja, var ju inte bara det, i övrigt var det en schyst kväll! Synd bara att inte Lovisa var på plats, livar alltid upp... ;-)

Idag har varit en slappar dag, har inte gjort nåt vettigt alls, och tänker inte göra heller, faan vad skönt!
Möjligen gör jag lite chokladpudding...haha Tänkte kolla på Beck, fast det har jag sagt varje söndag och det har hitils inte hänt! Plötsligt händer det kanske??

Funderar mkt på olika människor just nu, samspel och gruppdynamik för att vara lite pretentiös...
Hur fungerar människor? Är en intressant tanke! En sak e säkert, människan är olika i flock och ensam... Ingen direkt banbrytande ny slutsats va, men dagens sanning!
Själv göär jag så gott jag kan, vissa förstår mig inte, andra lär sig förstå mig o vissa fattar direkt! Varför funkar det direkt med vissa människor? Skumt det där... Har en kompis jag har haft sen 13 års åldern, vi har bråkat en gång o då var det andra som "drog i trådarna" när vi förstod redde vi ju ut det! Annars inget krångel alls!
Sen finns det andra man slänger en blick på och ogillar... personkemi är en konstig grej!

Jag har ofta fel om folk sådär direkt, människor jag kommer att gilla mkt gillar jag oftast inte alls i början, människor som jag tycker e ok i början brukar bli ganska flata efter ett tag!
Man försöker ju lära sig något av detta och inte döma så fort, men va fan, jag e bara människa! hahaå om ni känner er dissade, det finns hopp!! "skratt"
Nää, i ärlighetens namn e jag kanske inte världens lättase alla gånger, men en sak kan ni vara säker på! Jag menar alltid gott och jag kan stå för vad jag gör/gjort!! Sån e jag!  Har man inte förstått det har man fattat fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0