Väääääs!!!

Ja, väs låter det när jag andas!!! Haha, kan snart ha en "sjukblogg" Men men , nog om det!
Kom just hem från ridningen, red Douglas, hade världens fördomar om att hur han skulle va, men han var riktigt trevlig!
Hejja, Dogge! Haha
Var första gången på länge som jag under ett ridpass tänkte, fan jag orkar inte, sakta av nu!Skrämmande, men samtidigt får man ju vara lite förlåtande och skylla på VÄÄÄSET!!
Annars då? inga sensationer, eller massor, beror på hur mkt man orkar bry sig... skiter i att bry mig så mkt! Ska bli min nya grej liksom! HA! Sköt min själv och skit i andra!Kommer bli skitbra!
Vad har nu föranlett detta? Ja, det kan ni spekulera i!! Svenska folket älskar ju att spekulera så nu får ni det här av mig!
Åt just en Mc Flurry Oreo, fan vad gott!! (ps liksom, haha)

Avslutar med en hästbild, hade ingen på Douglas, men Censur och Grace får duga!

Kommentarer
Postat av: Lovisatyp/Linnéa

Vad kul det låter, med hästar alltså. Verkar så mäktigt.

2009-03-06 @ 00:50:54
URL: http://clnea.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0