Vanlig?

Ikväll har jag varit en högast vanlig människa! HA! Var skitsugen på att åka in till Jägaren, MEN jag gjorde det inte, utan åkte snällt till 2 kompisar och åt middag!
Trevligt och gott!
Sen hade jag liite ångest över att ha missat Jägaren som jag var så sugen på, men när jag kom hem och kollade lite på datorn insåg jag hur glad jag faktiskt är över att vara hemma och kunna gå o lägga mig! Inte för att jag e dödstrött, men bara skönt att vara hemma liksom!

Har varit en del strul på slutet, och plötsligt kände jag hur skönt det var när allt var som vanligt igen en kväll... Min älskade Jossi är ju tillbaka, och en kväll med dig och Therese är precis vad jag behövde! Tack för det!

Är precis vad jag behöver, lite lugn o ro...blir mer och mer lugnt iaf, är såå glad för det! Det tråkiga är att man måste fatta en del tunga beslut när man vill skapa sig det lugnet!
Saknar redan och kommer att sakna andra! "snyyyft"

Ni vet säkert vilka ni är, och om du tror att det är just dig jag menar så gör jag nog det oxå! Jag är iaf inte arg på någon, vill bara inte ha något tjafs!
Är gärna kompis med de som inte tjafsar! (alltså diskitioner kan man ju ha....)

Nog med drama!  Borde gå o sova nu, försov mig så massa imorse, fick skämmas som en hund! Usch...
Men har så svårt att slita mig från Karaoke TV, pinsamt, men va fan...allt har ju sina skäl!
Nää, nu ska det hända, Gonatt o vakna i tid allihop!!

Kommentarer
Postat av: Lovisatyp/Linnéa

Omväxling förnöjer, som det heter. Ibland är det skönare att bara ta det lugnt ett tag. Jag själv kan tycka att det är väldigt skönt att bara vara hemma ibland där man själv bestämmer reglerna och man vet hur allting fungerar.

Pus.

2009-03-25 @ 14:28:36
URL: http://clnea.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0