Blogga??

Blogga e ju bra...man kan skriva av sig och dela med sig av sånt som e roligt, tråkigt, ledsamt eller så!
Men, JAG TYCKER att bloggen får inte bli en plats där man skriver sånt man inte vågar säga till folk. ja, det är alltså vad jag tycker, nu e ju inte jag Mesias eller så, men det är en vettig åsikt.
Risken är stor att div missförstånd uppstår och folk blir sårade/arga i onödan.
Nu ska jag inte kasta sten i glashus då jag säkert har blåst ur mig här om andra osv...men  och jag upprepar MEN, jag tar sånt jag tycker e viktigt med berörda, sån e jag!

Jag läser en del bloggar och jag tycker ofta att man höjer ögonbrynet en aning förvånat då där står saker som för mig e helt okänt, och då kan jag ha pratat med personen som skrev det ganska nyligen.
jaja, människan e ju inte perfekt och jag e kanske en aning fördömmande nu, men jag tycker att det för allas skull måste vara bättre med en rakare kommunikation??
Det brukar iaf vara mitt tips till andra! Så det så...'
 Hälsningar Pösmunken herself!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0