Elitauktion

Åkte till auktionen...
Träffade pappa och Roger där, sen gick jag och pappa och åt, eller rättare sagt pappa köpte mat åt mig! Surrade lite med folk och hade trevligt, träffade folk jag inte sett på evigheter...haha, rätt kul!!
softade lite i vinterträdgården och snackade! allt som allt en soft kväll!
Åkte rätt tidigt för jag e ju så sabla trött. Var sångsugen så jag åkte förbi Saxo, skulle man ju inte ha gjort, helvetet vad det snurrade när jag körde hem!!
jaja, nu sitter jag iaf här... e lite depp över ett par olika saker, får inte ihop det som jag skulle önska! Blir så ledsen när det känns som man förlorar nåt och inte kan fixa det! FAAAN!! Inte min grej att bita i det sura äpplet och ge upp heller, är kanske det som är problemet?
Hatar att känna mig övergiven, nåt som sitter kvar sen jag var liten! nu är det väl inte riktigt så, men men....
Sen vill jag bara säga att jag ger fan inte ett ruttet lingonför ombytliga människor, e man en surkossa alt surkuk lär man stå för det (jag e surpuppa för dan, det vet ni som känner mig och som läser här) det är ok tycker jag, men när man ena dan e trevlig och nästa dag inte kan säga hej så blir det lite latjo? Jag mår piss, men jag försöker hälsa, gör jag inte det nåt vidare mkt är det väl nån fnurra oss emellan...jag e ganska lätt sådär!! ¨
Jaja, ska skita i sånt folk!!
Nu e det gnatt,m sängen ropade så det hördes flera mil!!
bebis på auktionen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0