Elitloppet!

Har alltså varit elitloppshelg!
Fredagen började som sig bör med auktionen i Väsby! hyfsade priser och trevligt, vad dock både trött och nykter så jag åkte tidigt! Drog till Saxo och sjöng 2 låtar...sen hem o sussa!
Igår jobbade jag, soft som fan för hästarna var ute! På em var jag på SM i lagdressyr! Fina hästar... Hade tyvärr inte kameran med mig...
Blev lite spännande med intriger och allt!! haha
På kvällen var jag ute och åt med ett gäng, var på en italiensk restaurang och shit vad gott det var! åt först Bruschetta, sen pasta Delizie och sist vit chokladmousse med Baileyssmak! helt OK jag lovar!! Kunde ha gått på Gretas, men var ganska trött så jag åkte hem, var oxå sugen på Saxo, men inte så kul att åka dit själv, så det blev sängen!
Idag var det då dagen D. Gav mig själv lite sovmorgon och åkte in sent...jiddrade lite på parkeringen med nå tokiga båtflyktingar som typ ville hoppa över min bil med sin, de trodde väl att de var Batman typ!
Har suttit på restaurangen med pappa, trevligt och lugnt!! Var nere i massan ett par svängar, först för att elda upp mig själv och sen för att träffa Fredrik! Kul att ses!!
Själva elitloppet blev lite färglöst av 2 orsaker!
1. Buck I St Pat galopperar innan bilen släpper och är inte med i loppet! BAJS!!
2. Åke vann elitloppet, borde man få göra det innan domen e klar?? Säger bara NöFF NÖFF!!!
Nu e jag hemma och funderar riktigt allvarligt på att städa!
Blir iaf en tidig kväll!
Elitloppsfinalen!!

Kommentarer
Postat av: Lovisatyp/CarlLinnéa

Förra året sjöng jag nationalsången på Elitloppet :)

2009-06-01 @ 22:46:06
URL: http://clnea.blogspot.com
Postat av: Annika

Haha...

2009-06-02 @ 10:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0