fredag

Så orginell överskrift, jag vet!
Har nästan helt bestämt mig för att åka till Thailand! Man lär ju inte direkt ångra sig iaf! Det vet man ju!
Känns som alla storslagna planer man har för sommaren blir iaf aldrig sådär bra som man tänkt sig i slutändan.
Nu e det helg och det är ju kul... Jag har som vanligt gjort missen att inte plannera ordetligt med folk i FÖRVÄG (shit, jag kunde stava till det) Så jag har INGET att göra alls. Ska nog ta tillfället i akt och sova gott massor och länge!
Hade nån halvgalen ide att åka Stockholm runt till Ekerö, men det blöev för meckigt kommunalt...Världens projekt att ta sig hem då. Nää, hoppar nog det! Fanns risk för att få en massa oförtjänt skäll och det kan man ju oxå hoppa liksom.
Nä, ner o handla löite mat och ät nåt vetja!
Det är inte synd om mig,.... hahahaha
Gnatt sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0