Hrm, konstig dag.

Har inte varit så konstruktiv dag, kände redan imorse när jag vaknade att det inte var bra! Tänkte att det iaf var skönt att jag inte blöder näsblod på mornarna länge. jahapp, gissa vad? Näsblod!
Iaf har jag gått runt som en cancessjuk zombie med klimakteriebesvär idag! Inte rolig alls med andra ord!
Kom iaf på att jag ändå gjort en del bra, bla att jag faktiskt uthärdade hela dan. När jag kom hem gav jag upp, la mig i sängen och 4 timmar försvann! Var dock roliga timmar, var tydligen konfrencier på nåt stort, typ schlagerfestivalen. haha...var jag bra? japp!!
Sen har jag häckat vid datorn "hela" kvällen, nu har jag iaf ätit och sängen känns som ett hett ud! fan, kan ju inte vara frisk? Det visar sig väl snart!
Iaf känns det som det dåliga trots allt kanske e på väg bort, jag har mat jag har en säng och värme, behöver inget mer just nu!
Funderar på om jag e knäpp som e lite sugen på att vara fyllelöjlig och kramas med min vän? (eller  någon)
Hade behövt en kram idag...har iofs fått flera utav min kärlek... Wisam! youre in my heart baby! puss! Always.
Det sattt fint, tur att han kom idag! Hjälpte rätt mkt även om det lkanske inte märktes!
(klargöring: Wisam är en kompis)
Nää, nu ska jag drömma igen...
natti natti


Hästar e bäst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0