Ingenöverskrift

Känner att jag behöver skriva nåt, men vet inte hur!
Ämnet är konflikter...typ.
Konflkter mellan vänner...
Är svårt som fan när man har svårt att kommunicera, när man dessutom umgås ofta och har vänner gemensamt måste man ju nästan lösa sina konflikter! Särskilt tjejer e ju svåra, mkt sk skitsnack osv.
Vad gör man då? Tja man pratar och LYSSNAR!! Är jag bra på det? oftast...Hrm... när man känner sig sårad är det kanske inte så lätt att göra rätt?
Men jag tycker att det är ok att bli sårad och vräka ur sig skit i stunden, det köper jag. MEN jag tycker inte att det är ok att vara elak då man tänkt efter lite..
Vi lever ju tyvärr i en tid då konflikträdda kan bråka fritt genom msn, facebook och sms. Det är lätt att missförstå och lätt att kanske gå för långt!
Det svåra är ju att sen snygga till det...
Man får väl ta sig i kragen och stå för vad man gjort,skrivit eller sagt! Lätt? nää
Sen om man råkar vara den som anser sig blivit orättvist behandlad kan det ju vara svårt att veta...
Hrmm, blev  en massa blaj nu, fick iaf lite perspektiv på tankarna nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0