Inte blogga

hade ett långt inlägg som jag funderat på i en timme nu! Kom fram till att alla ska slippa läsa det jag tänkte skriva!
Om det känns lika imorgon så....
Iaf har det varit en bajsvecka som sig bör så avslutas den med en bajshelg!
Ingfen katasrof eller så, men en massa små grejjer som tillsammans blir för mkt! Orkar inte nu...
Funderade på hur jag eg haft det de sista typ 2 åran och kom fram till att ja, jag får må lite piss! Det är ok liksom!
Hoppas ingen tagit illa upp den här helgen, har faktiskt försökt fråga folk om det men inte fått några svar! Om ni inte svarar får man väl utgå från att allt e lugnt??
Nu ska jag dra täcket över huvudet och soooova .... till 6 imorgon HA! Blä för att gå upp, hurra för att vara i stallet! ÄLSKAR stallet! ÄLSKAR hästar!! ÄLSKAR att rida!
Det finns inget bättre!
Efter stallet ska jag svimma tror jag! Gnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0