Jesus

Idag är det Kristihimmelsfärd!
Då var det ju givet att man fick se självast Jesus strax före himmelsfärden! han stod på Götgatan och såg väldigt kristlig ut! Emil vågade sig fram och prata med honom! Tänk va? Att få prata med Jesus!! Wow!! Vi funderade lite på hur himmelsfärden skulle gå till då vi inte såg några vingar? Svaret blev:SVARTTAXI! Solklart!
Haha...
Har varit en riktigt bra kväll på GJ... Det var mkt folk och bra stämmning, alla sjöng med och alla sjöng kända bra låtar! Skitkul faktiskt!
har inte varit på GJ på ett tag, märkte nu att jag har saknat det!


En helt annan grej...
Vi kan kalla det ärlighet tror jag? I min värld uppstår konflikter oftast när kommunikationen har varit för dålig och man har missförstått varann!
Nu känns det som det har hänt/är på väg att hända!
Ibland e jag så dum, för jag märker det inte förrän det är för sent eller iaf i senaste laget, eller så e det bara att det är obekvämt att reda ut saker och man blundar för det lite? Hrmm...tål ju att funderas på.
Kanske ska rensa lite imorgon och ta tag i lite såna olika situationer!
Prylen med mig är ju att jag e en känslig varelse...jorå! jag kan ta onödigt illa vid mig av saker som är larv eg...
Känner en person som ofta frågar folk i sin omgivning om de tycker om honom, sån skulle jag oxå kunna vara men jag lägger band på mig!
Alla som jag umgås med, kan iaf säga att JAG TYCKER OM ER!!!
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0