Kväller

Nu är det kväller och jag e trött! Är ju en sån människa som måste sova, blir helt sjuk om jag sover för lite. Folk förstår inte det där, utan tycker att man överdriver, skitjobbigt! Får faktiskt feber om jag inte sover, inte direkt men efter ett par dagar!
Nog tjatat om det!
Har varit hos 2 kompisar ikväll på middag. När man är hos dem kommer det alltid upp helt bissara samtalsämnen, vad sägs tex om: bygga bomber och spränga i källaren, kan man göra bensin av hascholja?, är det brevbäraren som e pappa till katten, och varför skulle Henke kallas för"stumpens pappa"?? ideerna e många och man skrattar så man döör. Får skärpa upp oss och ses oftare igen!!
på väg dit åkte jag förbi ett gäng med ufön...haha, det såg iaf så ut! Alltså folk som vet att jag bor i närheten, träffar mig flera dar /vecka och vet vad jag har för bil står och glor som tomtar när man tutar lite på dem...haha, såg skitkul ut!!! Ursäkta, för ni läser väl det här, men ni såg dumma ut!! haha
Nyss hände nåt kul, nån ringde mig bara för att kolla att allt var bra...fan vad gulligt!! Tänk att nån tänkte på mig o var tvungen att kolla liksom!! Blev lite glad!!
Får känslan av att flera människor faktiskt gjort sig till lite för min skull den här veckan.
Tex i torsdags, kände mig ensam och hängig, då var det 2 ganska otippade personer som ryckte upp mig, Emil och Patrick! Gulligt... Sen kom Mia in till Jägarn fast hon inte skulle.... Fan, kan man må annat än bra då folk visar sin goda vilja! Vi måste nog alla tänka på vad en sån gest faktiskt kan göra mkt!
När jag sammanfattar min vecka är det ju det här jag kommer på... det är bra att tänka efter vad folk gör för en...
Man ska vara så glad för folk som ställer upp, och det ÄR jag verkligen!! PUSS!!!
(fast jag kallar er för ufon..hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0