Loligt

Ojj ojj ojj.... har överlevt en dag till, shit alltså, e lika förvånad varje gång!
Lyckade elda upp mig några gånger men det gick bra!
Nu ska jag snart iväg och rida, sen hade jag tänkt gå på Jägarn, men det sket sig tydligen för de ska ha fitthelvetesfotboll där!!!!!! hatar  fotboll...hatahatahata!!! Vad fan ska de sända skiten där vi vill sjunga för? Sänd skiten i lilla baren!! Fy FAAAN!!!
Ok, ni fattar poängen?
Vad gör man då på en torsdag?? Finns inte så mkt tror jag... Borde kanske göra nåt normalt? Typ lägga sig tidigt och ta en kopp te innan? Hrm...har helt slutat med sånt!! saknar det liksom inte heller...
Jaja, iaf rida först och sen panikäta säkert...blir ju vrålhungrig efter att ha ridit!!
Fan vad jag blajjar nu...ni ska slippa läsa mer skit nu!
TJINGELING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0