Nu e jag upprörd IGEN!!!

OK!! Sist var när Lordi vann... Tyckte liksom verkligen att carola var en värdig vinnare då! Hade dessutom gjort mig till och tittat på hela skiten.
Ses dess har jag fan inte tittat!
Gick liksom inte att prata med mig då!! Usch...jag e ingen bra förlorare! Det vet alla som spelat spel med mig!! hehe

Iaf hade jag inte hört Norges låt förrän nu! (eller altså jag har hört den på radio men inte registrerat att det var den)
Men HALLLÅÅÅ??????
Ok, nu e det ju så att jag uppriktigt tycker att La Voix e skitbra, men att få pisk av den låten??
Alla har sagt att Norges bidrag var så bra!! ÖÖÖHH??? Var då?
Nää....nu e jag sur!!
SÅ DET SÅ!!
Go Malena säger jag bara!
Den låten är originell och bra!!
DRIT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0