nya gardiner

Ojj så orginellt, men jag har nya gardiner!! Så satte jag de gammla från sovrummet i vardagsrummet så nu har jag ny lägenhet!! haha
Sen har jag råkat tvätta lite...ingen stor insats eller så, men 2 maskiner iaf, så tvätthögen tar inte längre över hela badrummet!
Sopade tom lite i badrummet.
Råkade diska oxå OCH plocka lite i vardagsrummet!!
Är ju nästan som en ny människa!
Nu ska jag bara (nån gång)
dammsuga
torka golv
plocka ur garderoberna (nästa år typ)
ja, se där....
Fan inte mkt kvar till ett felfritt hem!! Yay!!
Ok, nu e jag töntig, jag vet!!
nää, ska ta en power nap... kan behövas, var vaken kl 5 imorse och mådde inte så bra...så vila  är välbehövlig!!
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0