ÖÖÖHHH?

hade ett inlägg klart efter kvällen, men sen när jag satt i bilen på väg hem ändrade jag mig nog lite!
Pratade med en kompis förut om att blogga eller inte på natten, då man ofta e känsligare då och skriver mer skit än annars...hrm...ja, det var ju just det!
man kan säga att jag fick en smäll på käften ikväll, en person sa nå¨t till mig som jag inte fattat! Vet inte om jag fattar det ändå, men det är värt att tänka på! Men det jag har sett ikväll talar iaf för att personen ifråga har rätt!! FAN, isf betyder det att jag har varit puckad!! FAN!! Vill inte vara puckad!
E faktiskt riktigt irro på mig själv för det, sen kan man välja att vara irro på andra oxå, som inte kanske e helt hygglo mot en, men det är ju en helt annan historia!
Jag var ju och red förut...Man kan säga såhär: Annika is back in buisness!!! Fan, det funkade, även fast hästen e svår! HA!! Man slapp juskämmas iaf!!
Mer då, hade faktiskt trevligt ikväll...hade tänkt mig en helt annan kväll, men slumpen gjorde den såhär! Fan, blev ju bra!! Åt god mat, drack goda drinkar (alkoholfria) o,skrattade, pratade och sjöng! Det funkar ju!
Nu ska jag i säng, mår skit rent ut sagt, borde med facit i hand inte ha kört, hela bilen svajade och vägen såg ut som en orm från stan o hem...lite yr...FAN! Körde om en polis, tur han inte reagerade! usch...måste försöka vara rädd om mig, men det är så svårt att veta när man behöver vila... E ju inte riktigt mig själv för dan och det jag håller på med är som en vän sa ingen lek faktiskt! Undrar ni så fråga, är inget jag skriver här!
Imorgon hade jag tänkt visa mig på Elitauktionen...hoppas på en piggare tjej, behöver ju iofs inte bli vrålsent iaf! Ska försöäka träffa pappsen en sväng där!
Könns lite som man tapåpar kontakten med sina gammla travvänner, lite trist, för vi har gjort mkt kul ihop...nu verkar det vara över...Imorgon iaf, och sen på söndag förståss...ELITLOPPET....
jaja, dags för bingen nu va? Borde kunna sova nu!!
Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0