Sådet kanbli

Blev inget Curres, röstade ner det! var inte min plats att vara på ikväll helt enkelt!
Min plats e soffan, ensam! Känns OK, men inte mer! Jaja, e inte bitter eller så, bara konstaterar hur det är.

varför finns det inget kul att kolla på på TV kl 8 en onsdag?? Kl 9 e det ju Greys, men innan e det enl mig bara skit rent ut sagt!
fast man e ju inte den som inte kan roa sig, får läsa lite...håller på med en rätt skum bok, fast den e spännande som fan!!
annars då? har inte så mkt kul att rapportera...Händer inget sådär, var på Jägarn igår, var trevligt! Jag e ju som en jojo för dagen så blev lite känslig...men det var iaf inget stort!! Åt mat, tog en schnitsel som jag inte brukar äta och det är ju inte riktigt min grej! Fan, ska häödan efter gå på gammal säker rutin!
Borde äta nåt nu oxå, åt en högs tvivelaktig middag förut, fan, tänkte att jag skulle ha dragit i mig nåt lätt på Curres! Fan vad jag e bra på att planera!! hahahahahah...finns fan ingen sorgligare!
Nää, mkt dum snack nu bara...har som sagt inget kul att komma med sådär!
Ska sluta blajja o rycka upp mig litegrann...

Kommentarer
Postat av: Trubaduran

Tack gullefjun! Synd att du inte var på Curres igår.

2009-05-28 @ 08:11:21
URL: http://trubaduran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0