Skälla???

Tänkte först skriva av mig och skälla på folk! Men nej, jag väljer att göra precis tvärt om!!
Såhär:
Jag tycker om att känna att jag betyder nåt för folk (rätt normalt tror jag) inget stort utan bara höra till liksom!
Ofta gör jag inte det....
Vet inte varför det blir så, har bloggat om det här förr, fenomenet att alla säger: men åh, du e såå bra, du är äkta, blöö blöö blöö.... jaha, men om jag nu e så bra, var e ni alla??
Omger jag mig med fel sorts folk? Vill inte tro det, tycker om de folk jag umgås med.
Är jag dum och tror att folk vill vara med mig fast det inte e så? Njäe...tror man ju inte heller.
Är jag så obetydlig att allt annat folk gör går före? kan var så... ingen kul tanke...
nu är det inte så att någon varit lite tjurig och jag sitter hemma och bölar utan det är elitloppshelgen och ingen av mina kompisar har bjudit med mig på nåt! ja, men för fan fråga själv då tänker ni, men det har jag oxå gjort, men de är redan upptagna. Sen är det inte så kul att jämt vara den som tjatar om att ses!! Nu har jag varit ute me´d BÄSTA Ullis!!!! Haft en skitbra kväll som säkert kunde ha fortsatt till småtimmarna, men känslan sitter där som en bajskorv! Blää
Alltså, ni fattar inte vad lite jag fáktiskt menar, kanske ett sms, fråga hur det är? Surra en liten stund i telefonen, en fika!
Ja, alltså jag gör ju det där sakerna, men det blir ändå så lätt fel...
Jag är fullt medvetna om att folk har egna problem och e trötta , har annat för sig osv...men vad fan begär jag då? Av kompisar alltså...Svara i telefopn kanske, eller ring upp om man inte kan svara, det kan ju vara nåt viktigt!
jag funderar på att göra ett test, ska radera telefonboken och se hur lång tid det tar innan folk hör av sig! Gjorde det en gång med en jävligt nära vän, tog typ nåt löjligt som en månad eller 2 och då blev det till slut så att jag letade upp nr på eniro!!
fattar nån mitt problem???
Det här är allvar!!!
Många jag känner vet att jag måt dåligt för dan över en grej...Har någon höärt av sig och frågat hur det är?? NEJ!!! Isf har jag missat det och då ber jag om ursäkt!
Det här gäller naturligtvis inte alla alltid, men det är jobbigt!
jag gör säkert fel på nåt sätt, menb säg till då så försöker jag fixa det om det går!!
Nää, blää!!
Nu ska jag namge några som har gjort precis det jag ber om!!
Anna!!
Ullis!
Pappa...
mamma!!
4 pers! Det är ändå bra!! 2 bör ju vara självklara, men va fan man får vara glad liksom!
Bitterfitta tänker alla som orkat läsa! Bra, gör det, passar det inte så vet ni vart ni kan ta vägen!! HA! Var ingen som trodde....
Gnatt kanske

Kommentarer
Postat av: Trubaduran

Låter tungt det där. "Rulla bort, skaffa nytt" (låttext från tiden före hedenhös om nu någon inte var med) kanske eller åtminstone fyll på med några människor som du mår bra av.



Sköt om dig!

2009-05-31 @ 08:03:09
URL: http://trubaduran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0