Skynda skynda

Borde klä på mig och åka till kallhäll, men NOOO jag sitter här o häckar för att sen vara tvungen att rusa som en gnu på tjack!
jah, långledig är man... Har varit en hitills händelserik helg! Shit vad grejjer!
Om jag skrev en lista påde sinnessjuka saker som jag och Plille gjort så skulle den bli lång och märklig!
Igår var en sån kväll... kan inte riktigt skriva här vad som hände, men kan säga att få människor hade ens kommit på iden! hahah...vi e faktiskt roligast!!
Nu e jag sjukt sliten, red igår och idag och är rätt säker på att jag har nån liten infektion som ligger o lurara i kroppen! Inte deppar jag för det, men emellanåt blir man inte så pigg! Typ nu, sängen såg så jävla skön ut!! Men den har jag ju inte tid med! Ska upp snortidigt imorgon, fan hatar att gå upp!!! Är kul i stallet men skulle hellre börja 9 eller så!!
hade en massa kul som jag skulle skriva men har helt tappat orden nu... Hrm...vad var det nu igen??
ja just det, helt otippat ska jag den här veckan försöka hjälpa 2 människor till ett bätttre liv, de kommer nog att hata mig för det, men jag tyror att det jag tänker göra behövs!!! Medborgelig plikt osv osv...
Ska bara klargöra att DETTA HANDLAR INTE PÅ NÅGOT SÄTT OM MITT JOBB!!! Så nu ingen tror det och sprider en massa dynga!!
Nu åskar det...kul va?? Anteckna nu!!
Fan vad bra jag red igår åppropå inget, var länge sen jag var så bra och då e INGEN där med nån kamera eller iaf ögon...
Nä, jag var ju helt ödmjukt tvungen att själv berätta för alla som ville höra, och de som inte ville för den delen!!
Nää, nu måste jag på riktigt skynda mig... FAN!! Den flyende gnun liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0