Söndaaaag

Borde ju skriva nåt... e så seeeg bara! Var uppe tidigt imorse (06) och jobbade! Var ju rätt najs, men jag e sliten. Ska strax lägga mig, kan behöva lite sömn tror jag.
Har iaf haft en bra långhelg, i torsdags var det en båtresa till Åland, helt ok liksom att sitta på däck och sola sig medans man kryssar fram i skärgården. Helt ok!! I övrigt så ägde vi på karaoken, haha, tänkte först inte sjunga alls för det var så mkt folk, men gick iaf upp! All in!! Var skitkul, jag vann... De typ jublade! Sen på kvällen var jag ut en sväng, var roligt som fan, hamnade lite på vingel och sen rätt igen! Eller nåt, låter mer än det var!
Igår var en toppen kväll, vad jag gjorde på dan minns jag ju knappt?? Hrm...dags att väcka de grå? ja, just det, var i stan o fixade lite, köpte hårfärg...vilken? Vänta tills ni får se...haha
Kvällen var iaf sådär riktigt lyckad, jag var iofs lite seg, men vilken klass!! Wow säger jag bara! The prayer, Phantom of the opera, la Voix, hjälp alltså. Jag satte en låt riktigt bra, var nöjd ju!
Idag har jag som sagt jobbat, sen hasat runt lite, fixade lite mer med håret...hehe! Lätt vågat, men jag tycker det e kul..kalla det 30 årskris då!
Håret är alltså rosa! eller eg är det överhåret som är slingat rosa. Det blev rätt bra! Tycker jag, kul, eller så.
Nu ska jag hoppa i lopplådag, ska bli skönt!
Kram o puss på er!


Det här var typ före! Då hade jag 3 diskreta slingor! Nu e det fler...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tusen tack :) Ska få ut någon med kamera snart så det blir fina bilder på henne :)

2009-05-03 @ 23:35:13
URL: http://jessicaekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0