Tomt

Ja, tomt var det här.... Har absolut inget att komma med! Skitkul va?
Ett lågtryck har svept in över Annika och förväntas stanna hela morgondagen!
Har väl i ärlighetens namn kanske fått lite hjälp med lågtrycket, e rätt känslig för dan och har fått ett par onödiga smällar nu... Jaja, friskt vågat=stora smällar!
Eller problemet är kanske att man är snäll mot människor som utnyttjar en? Fan, man borde lägga mer energi på de snälla människorna!
Ska jobba på det! INGEN SOM LÄSER HÄR BEHÖVER TA ÅT SIG, har en stark känsla att dem de gäller inte ens vet att jag bloggar.
har varit apatisk hela dan...verkligen!! var på jobbet en kort sväng på möte, vilket slutade med att jag var löjlig och grät, inte föär att nån var dum utan för att jag var så slut i huvudet!
imorgon= Kraftig uppryckning om det går!
Ska skriva en glad blogg då!! Japp
Ska skriva 10 människor som jag e tacksam för att jag känner:
Plille= alltid etta
Emma
Elin
Mamma
Tina
Josi
Wisam
Fredrik
Marie
Anna

Dessa människor har på något vis gjort mitt liv lättare det senaste säg halvåret... Alla på sitt olika sätt! Finns ett namn till som ska stå där men som jag inte väljer att lägga ut för jag vet inte om det uppskattas, men jag tror du vet vem du är?
TACK alla ni!!!
Blommor till er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0