Borde blogga?

Tycker faktsikt att jag borde blogga!!!
Har hänt en del, inga stora sensationer eller så, men lite roliga saker som man faktiskt borde berätta om...
Har idag (och igår) träffat lite gammla vänner som jag inte sett på ett tag, vi är för sorgliga, det härliga med såna vänner ar att man utan att ha setts på länge kan bara vara och allt är som det alltid varit! Såå skönt!
Jag blir så glad när jag tänker på hur många såna här personer jag har i mitt liv och hur värdefulla de faktiskt är!
Alla "nya" vänner (nu menar jag innom de närmsta 2 åren sisådär) är ju bra och så, men det är oftast där det blir konflikter, eller nej, inte konflikter, men det går åt onödig energi! SÅ!

Idag har jag kört häst, det var inte igår, men det var ju som att cykla, bara att hoppa upp o köära liksom!<3
Skulle kunna vara i stallet mkt mera än jag är känner jag, älskar dessa djur... fan vad jag e hooked! Imorgon blir det iaf en hgeldag som ska avrundas med min favoritpajas häst = Totte!!! Rolig totto det där... haha, alla borde ha en sån!

 Mera då? Tja, hade ett trevligt brev i lådan när jag kom hem, trillade en liten rörd tår på min kind då...fan vad jag e blödig! SHIT!!!!

mm... nja vet inte hrm.... e glad, kan inte riktigt förklara varför,m har en del med M att göra, blir glad när jag tänker på att han finns, även om han inte e här <3! Man har väl bra perioder och just idag känner jag mig oslagbar! najs najs en sak som störde mig igår e bara peanuts idag! Skiter verkligen i dumt folk idag! tra la la...

haha, funderade på om jag e så pigg att jag vill dra ut o sjunga ikväll, e troligtvis trött o skippar det, e inte helt tillbaka i sverige än!
Sjöng lite karaoke i thailand, var härligt B igt och opretentiöst! Helt underbart, micens ljudupptagning var på nåt sätt annorlunda så man kunde sjunga1 låtar jag aldrig skulle sjunga här och det lät om inte annar så iaf hyfsat! hehe... nää, det var fan kul, precis vad man behöver på semestern! Tycker mkt om karaoke och atts junga men ibland får jag prestationsångest, fanns liksom inte där! hahaha

nää, nu ska jag bada (fryser) och läsa en bra bok...
ciao

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Gamla vänner är superbraaaa! Det är så skönt att det skulle kunna gå flera år utan att man träffas (förhoppningsvis behöver man aldrig vänta så länge på att ses) och ändå bara veta exakt vart man har varandra och vara varandra lika nära! Underbart. Folk man inte känner lika bra och sen inte träffar på ett tag, de undrar man nästan om man fortfarande vet vilka de är. Även om man varit jättenära flera månader. Wierd.



Pus pus puuuus

2009-10-31 @ 17:05:43
URL: http://clnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0