Då var det måndag igen...

Helgen var lååång, borde ju ha varit bra och det var det väl oxå! Ett missförstånd (vi kan ju kalla det för det iaf) förstörde den senare delen av lördagen och halva söndagen, men va fan, glöm och förlåt liksom!
Nu är man back on track igen!
Idag har jag roat mig kungligt med internet, råkade rammla ner längs gammla hederliga Memory lane.... lång väg! Skitskum känsla, men nog bra? Lite kul att analysera sina gammla bravader och missatg! hehe

Läser en del bloggar, haha, fan, ibland garvar man läppen av sig, inte nödvändigtvis för att folk skriver roliga saker, men alltså, självkännedom, vad är det?? roligt att se hur folk tänker!!
ja ja, det finns säkert de som skrattar åt mig, men alltså, det får ni så gärna göra, e bara glad om jag kan bjuda på det! Fortsätt bara att roa mig! Snälla!
;-)

Nää, om man skulle ta och göra avslut på kvällen? Tänkte lägga mig med en bok, för igår var det omöjligt att sova, så idag har man haft grus i hela ögonen! Bläää Är detsutom på väg att bli dyngförkyld! Så himmla typiskt när man ska ha semester! Händer alltid mig ju!
Nää
Over and out

Kommentarer
Postat av: Lollo

Visst är allt tungt och motigt ibland?? Usch för det!

2009-10-05 @ 21:33:56
URL: http://lony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0