Funderingar...

Funderar en hel del har, fast samtidigt inget alls. Pa ett satt ar det skont att vara avskarmad fran allt hemma och pa ett annat satt ar man utanfor...
Funderar pa vad jag vill med mitt liv och vad jag behover gora for att fa det. Hrm...valen man har e inte alltid sa enkla. En del folk verkar ha liv som bara gar pa rals liksom. de hittar nan att alska i tidig alder, sen kommer schyysta jobb, familj oh villa tatt foljt och alla e glada...  Varfor ar det inte sa latt? Jaja, det kan man ju fraga sig!
Folket har verkar lycklighare an vi i Europa, de har mindre bekymmer helt klart... De har oxa mindre saker och stimulans...Rinnande vatten, vada? Behovs det?

Nu ar det inte saa manga dar kvar till hemresan, kanns helt ok att aka hem, mkt for att jag skadade mig o har ratt ont just nu, svart att ga, svart att sitta, svatr att ligga, osv osv... TYPISKT!!!!

Saknar en del folk hemma, vissa har man knappt tankt pa, det ar bra. for det gor livet enklare.aknar hastarna, saklart, aker nog till stallet direkt jag kommer hem!!
Saknar mat!! Kottbular... Kott, potatis!  Skas bli gott ju... Saknar kanske TV lite, att bara kunna slanga sig pa soffan o slo titta! Japp, det saknar jag ju!
Fast man lar sakna det har plejset oxa, sa enkelt allt ar har!
mm...sa skulle det vara hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0