Hur kul är det eg?

Ja, hur kul är det att komma hem igen? Hrm...får ställa mig den frågan igen om en vecka tror jag! Det har iaf hunnit hända en bra sak sen jag kom imorse! Annars har det mest varit negativa saker, har ganska ont o e sådär kommahemdeppig, möttes oxå av mindre roliga saker i lägenhen! Inget som inte går att fixa, menFEL DAG liksom! Nää, skulle vilja ha en stor kram o typ varm cholkad! Tyvärr varken det ena eller andra tillgängligt just nu!

jaja, depp depp, ska inte klaga, har haft 3 fantastiska veckor, massa kul hat hänt och det har varit såå skönt! Det här skulle man gör varje år! Ska jobba hårt på att försöka komma iväg så mkt som möjligt iaf! Lite tufft ekonomiskt att åka för ofta, även om det är billigt där!

Nää, nu ska jag ta tag i vardagen! har lite att fixa med! Ikväll ska jag kanske rida, blir en utmaning med mn rumpa! Shit alltså.... Kan bli komiskt!
Ciao tutti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0