Koh Chang

Nu har vi varit ett dygn pa koh Chang... har varit superbra!

Sol och bad, elefantridning och god mat! Kan det bli battre? Knappast...

Elefantridningen var som vantat hur bra som helst.. Fich rida en hona pa 35 ar som hette klom klum?? haha, hogst osaker pa stavningen! Rakt ut i regnskogen bland spindlar, fjarilar o frukter! Trodde att min var busig nar den gick rakt in i ett trad, men foraren plockade en pomelo at mig att ata, hur gott somn helst, fast det var lite svettigt innan jag fattade! haha, sen fick vi bada barbacka pa dem, roligt...jag fick rida barbackla tillbaka, inte riktigt som att rida hast!

Nu regnar det och jag har pausat lite inne, ska snart till restaurangen och dricka nat gott!

Sen ska jag tillbaka till Soi dao! Skont med egen sang!

Hors imorgon kanskje!\

Kram alla...


Kommentarer
Postat av: Linnea

Gillar om det du skrivit! Kul att se lite nyttiga saker och inte endast det generella grejerna som man kan se om typ alltid. ;)

2010-11-30 @ 08:38:17
URL: http://jade.se/paketresor/bali

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0