mera fran soi dao

dagarna gar... Nar jag e hemma eller i poolen eller sa har jag hur mkt bra som helst att skriva, nu nar jag sitter har sa = borta!
Iaf, ar det fantastiskt har! Igar kvall lag jag i poolen i morkret och tittade pa stjarnorna! Helt otroligt! Har inte upplevt mkt som ar vackrare och jag har varit pa manga platser!
bergen som avtecknar sig i morkret blixtar i horisonten fran avlagsen aska, varmen, ljuden...magiskt!
narman ar har finns inget annat, inga problem, inga andra manniskor... Man tanker bara pa det har och nu! En troligt skon kansla pa manga satt!
haha nu sitter jag i en by dar i princip ingen pratar engelska, byborna tittar pa mig som de aldrig sett en manniska forr...borjar vanja mig nu iaf! :-)

Ska ev ta en tur ner till en av oarna och se lite strand och elefanter... visar sig, just nu ar det skont att slappa har!!
Tja..alla dessa fantastiska bloggar far helt enkelt vanta!!
Laste en tidning...
I den var det en stor artikel om cameron Diaz.. Jag alskar one night stands skeerev hon bla. fan alltsa, vilken bra forebild hon ar for unga tjejjer!!! Suck
na, nu ska jag ta en glass
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0