One night in Bangkok...

eller eg ar det flera natter!!

Men men...inte vara petig nu!

ar helt slut, men ska anda forsoka skriva lite! Har varit har 2 dar nu, igar var vi pa Jim Thopmson house och tittade och sen naturligtvis en svang pa stan! handlade lite smasaker... Idag har det varit heldag p[ helgmarknaden! Shit vad jobbigt! Trot ingen som inte varit dar fattar hut stort det ar! Helt sjukt!! handlade iaf en del, sant jag behovde och sant jag inte behonde..haha

Val hemma igen blev det soft en stund och sen ut pa stan igen! Jag alskar bangkok, men bara 2-3 dagar at gangen Man blir bra trott, hander sa mkt har hela tiden! Lite speciellt pa marknaden! De saljer ju sant vi inte ar sa vana vid, tex hundvalpar, kanns ju lite fel pa flera satt... blaa
Imorgon ska jag nog ta en trip till den liggande Buddhan och efter lunch aker vi ner till landet! Ska bli skont...VILA!!!
Nu ska jag lagga mig och lasa. ingen partyyjej direkt!! Sorglig!!
Puss pa er!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Äsch då, inget sorgligt med att inte vara partytjej alla gånger. Snarare tvärtom.

2009-10-12 @ 11:35:49
URL: http://clnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0