regn o marknad idag

Idag ar det den veckliga marknaden i byn! Har varit har o handlat lite... Lite kul att komma in till byn o se lite annat! Aven om man helst slipper se en del saker...hrm... De saljer bla hundvalpar pa marknaden, usch!
Nu regnar det och det ar skont att interneta sig lite... De andra e pa massage, men jag orkade inte, ska ta en svang dit imo9rgon tror jag! Ar ensam nu nagra dagar for mamma ar i Bangkok med de andra, de ska aka hem nu! Fast jag har 5 nya manniskor har som jag kan vara med, roligt! Annarshander det inte sa mkt, laser, ater, badar, solr, turistar luite, ar i byn osv osv... ater sover, assage, ater solar sover, laser...bla bla bla bla... Ja ni fattar!  En vecka kvar, vet inte an om det blir skont aqtt aka eller ej? lar ju visa sig!
kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0