Soi dao

Soi dao betyder "fanga stjarnor" det kan man verkligen forsta nar man e har! Det kanns som om man vore pa varldens tak.... Helt underbart nar man tittar pa  bergen och ser molnen svepa runt dem. Forestaller mig att det var sa har det sag ut i Dimmhojda bergens gorillor, (minns inte). Ar en helt magisk plats... Plotsligt borjar man kanna att det har med andehus inte ar nat konstigt, klart man behover det i ett mangiskt land!for er somvarit i Thailand och anda inte forstar vad jag menar sager jag bara: Ni har varit pa fel plats!!! Turistorter i all ara, men det ar har man kanner av atmostfaren!! Bergen, dimma, ljuden, lukterna...det ar helt fantastiskt!!

Tycker trots allt att det ar lite jobbigt har i byn, de ar sa ovana med turister...de pekar och skrattar at en!Inte for att de ar dumma, utan for att de ar sa, man skrattar har! Sa ar det! Men som svensk ar det svart! Ingen kan ju engelska sa det ar en utmaning att handla...Tack gode gud att siffrorna e lika iaf! haha...

na, nu ska jag tya mitt kaka o aka hem till poolen!
Hors nar vi hors!
Kram o puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0