att vara jag

Ibland är det kul att vara Annika, ibland mindre!
Vissa saker med mig skulle jag gärna ändra på...
Andra saker är ju toppen liksom, ja nu är det ju såklart så för alla, men jag kan bara utgå ifrån mig själv!
Det som just nu är jobbigt med att vara mig är att jag oroar mig för saker i förväg, gärna ett halvår eller så! Kan draiväg och få enorma propotioner då jag har en ganska livlig fantasi som gärna spökar till det så det blir värsta tänkbara scenario jämt!
Nu har jag ont i magen för att jag har oroat mig över något som självklart kommer lösa sig!
Pantad man e....

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ja, man borde försöka strunta att förbereda sig på det värsta så det inte blir lika stor smäll om det skulle inträffa, men om det inträffar så blir det ju lika stor smäll ändå, så då ska man ju låta bli att må dåligt innan :) Är också dålig på det.

2009-09-25 @ 15:37:45
URL: http://clnea.blogspot.com
Postat av: susanne, oden & loove

känner igen mej själv i ditt inlägg :s kram kram

2009-09-25 @ 16:33:03
URL: http://www.nogg.se/bulldogoden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0