facinerad?

Alltså ämnet är uttjatat, JA, jag vet! Men det blir för mig aktuellr i o m att en person jag kände förut och räknade som kompis numera syns på TV!
Fattar fan inte hur folk tänker!
Det som hände var att ett helt gäng med folk bara försvann...ja, jag fick nån sorts halvtaskig förklaring av EN person... Men resten då? och, ja en RIKTIG förklaring??

Är fortf helt förbryllad över vad som eg hände...
Om nån av er som vet vad det här handlar om EG läser kan ni väl för fan tala om det nu??
Och nej, jag anser fan inte (såhär i efterhand) att vi var vänner! För mina VÄNNER gör inte sånt!! Man meddelar inte bara i ett surt mail (efter att ha nekat massa samtal och ignorerat chatt o mess) att man av diffusa anledningar inte vill umgås mer! Eller gör man det? jag vet fan inte! Jag har aldrig gjort så... Visst jag e inte perfekt, jag har mina fel! ABSOLUT!! Men fan tror ni att ni var så perfekta då? Hade ni aldrig en dålig dag? Gjorde ni inga fel? Vänskap handlar väl om just det? Att man finns där oavsett? (nu menar jag inte att man ska mjölka andra totalt, nej då, är inte ett dugg intresserad av att andra ska känna så, men då kan man KOMUNICERA!! ett nytt ord för vissa tror jag?)
Sen kan jag respektera om man tröttnar på någon (mig) men igen, tycker att man som vuxen människa som beblandar sig men andra vuxna skulle kunna förvänta sig någon sorts förklaring! H

Har naturligtvis spekulerat i vad det var, och ja, det jag kommit fram till är skrattretande och inget att skriva om här! haha

Har oxå hört att jag skulle komma att förstå vad det var...ööhh?? NEJ, jag fattar inte...
Det ända jag med säkerhet vet är att jag har aldrig varit med om nåt liknande innan! (då har man ändå jobbat i travbranschen i drygt 10 år, haha, säger en hel del)

OK, tjat tjat... ska lägga ner, men som sagt, gammal skit som blir aktuell igen pga TV!
SÅ!
OVER AND OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0