Fredagkväll

Jahapp. då var arbetsveckan över! Höll på att snubbla på målsnöret då jag hade mensvärken från helvetet idag, men jag bet ihop och höll i mål! YES!!
Fredagkväl... är fan min sämsta kväll, har avverkat en pizza och väntar nu på Idol!
Idol har dock satt igång gammla tankar om vänner... Hrm, skulle ju släppa det där, men det är fan svårt ibland...luddigt? Ja, fan, men alla vet ju  vvad det är så!

Har varit lite duktig och sammanställt arbetstid! Känns ju bra att ha gjort NÅT vettigt iaf! ;-)

Mer då? ja, har fortf en äcklig klump i magen, men den försvinner väl,... Visar sig iaf!

Gjorde en video igår i Moviemaker 8min första) hann bli vansinning flera gånger innan den tillslut blev klar! När jag sen skulle ladda upp den på youtube så tog de asen bort musiken ( FAST DEN REDAN FINNS PÅ YOUTUBE I MASSA VIDEOS) så den blev iaf bajsig!! HATA!!


Videon var när jag red! Inte den här hästen, men men

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ååå, jag vill också ha pizza!

2009-09-26 @ 14:46:16
URL: http://clnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0