Helg?

Jaha, då var helgen här...Har varit såå lugn så... e fan helt slut ju!
Händer mkt som e ganska konstigt för dagen...Folk jag känner gör saker som man inte trodde... Känns lite skumt faktiskt! jaja, inte min huvudvärk alls eg!

Min dator e skitsnabb nu, Mogge har fixat med den så nu surfar man som en gud! haha...

Imorse var det fint väöder, nu är det fult! Suck... Hade tänkt gå ut, men annat tog tid så det sket sig!

Appropå det så har jag lagat mat idag, indisk mat, blev väl rätt bra! men själva grejjen e att JAG lagade mat! Som inte var köttbullar eller fiskpinnar! hahahahaha Det tar sig, det tar sig! HA!
Imorgon ska jag till stallet en sväng, ska bli ganska skönt! Hoppas bara det inte regnar! ;-9

Nu ska jag ut o sjunga!! har funderat på en låt ett tag som jag inte vet om jag riktigt vågar sjunga? Hrm...ska det kanske bli ikväll? Visar sig...
Ciao all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0