Hrmm.... Var visst ett litet tag sen?

jahapp, då har veckan gått då? Helgen är här och det känns ju hur bra som helst! Igår var vi på middag hos Mogges kusin, trevligt, skönt att bara få mat! (fast det får jag ju iaf oftast, haha)
Ikväll är det fest, och jag har ångest över att det inte blivit nån karaoke... :(
Bajs, får ta en sen sväng inatt...hehe!
Nä, va fan man ska väl klara sig? Jodå!
Jahapp, vad mer? Red i torsdags... Gick väl eg rätt bra, men fan, har ju så höga krav på mig när det gäller ridningen så jag kände mig ändå lite misslyckad! Suck på prestationsångest! vad fan rider jag för liksom? Inte för att tävla OS iaf... Tänk om man kunde inse det oxå! ;-)
Idag blir en soft dag, vaknade på ett bra sätt, då finns ju alla möjligheter för att dagen, och för den delen helgen ska bli toppen! Ska nog masa mig ut en sväng, är ju superfint väder ser jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0