jahapp, måååndag!!

Jag tycker inte om måndagar! SÅ!  men trots detta har måndagarna en förmåga att flyga förbi, och sen, ja sen har man ju startat upp veckan, så är det snart fredag igen! Tror mina fredagar är lääängst...skitsega helt enkelt, så är man död på kvällen oxå! Marigt det där! ;-)
Sen svischar helgen förbi fort som fan! haha...

Har gjort flera bra saker idag känner jag, är alltså ganska nöjd med mig själv! En liten hake bara! Städa, behöver verkligen städa, fan!! Har lite småångest över att jag inte tar tag i det! Imorrn så (efter ridningen)

Hur har det gått med dessa promenader jag lovat mig själv då? Jo tack, fantastiskt bra, varje kväll har jag på spänstiga ben intagit spåret! Springer snart milen i det här tempot!! FAN VAD JAG LJUGER!!! hahaha... jaja, har iaf ambitionen, och nu har jag även ångesten! Tack för det liksom!

Nää, ångest är bra, iaf när det driver en till att göra de där obehagliga sakerna man inte så gärna gör, men så väl behöver!

Snart är det dags för Thailand! Slog mig idag! SHIT liksom! ;-) Fick lite separationsångest bara! Fan att det ska vara så svårt att vara själv nu när man är van att inte vara det? Dumma jag! Är en sån där månniska som älskar mänsklig närhet. Har iaf varit toppen att ha en sambo ett tag! Känns som jag träffat så rätt, fantastisk känsla när man får höra av sina vänner att man överträffat sig själv den här gången! Finns fan ingen som sagt nåt minsta negativt! Bra betyg Mogge! <3
 Nu ska jag jobba på att se en film och sova, vilket i praktiken betyder att jag somnar som en gris samtidigt som jag får mysa, och Mogge får se på film och måste mysa med mig!! hahah... Stackarn...
Pus och gnatt allihop!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0