Lite konstig?

Känner mig kanske lite konstig idag? Tänker en del... Tänka är bra men inte alltid ju! ;-)
Har iaf fått en del gjort, känns ju bra...
Sitter och funderar på om jag ska ta en prommis på rasten? Kanske ja....
Igår fattade jag ett beslut! Nu tänker jag skriva det här, så kan ni reta mig om det inte blir av!! Jag har lovat mig själv att prommenera 40 min- 1 timme varje dag (iaf vecko dagarna) Detta ska nu ske!! Så det så!!
Har ju massa fina vägar att gå på här, så det borde ju inte bli nåt problem tycker jag! Man blir ju helt förslöad!
fattade ett annat beslut igår när jag låg i badet, exact vad säger jag inte, men det handlade iaf om att ta rätt på sig själv (jag) på ett bra sätt! Måste bara komma ihåg detta i prövningens stund oxå! hahaha... Lycka till, Annika!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Har tänkt göra precis samma sak. Hittills har det blivit av en dag på två veckor. Det är bättre än ingen prommis alls :D

2009-09-17 @ 12:54:17
URL: http://clnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0