Sjuuuuk som få, haha

Är sjuk, har liksom ont i kroppen, och e skitseg! Blä på all sjukdom! Då, när man är som ynkligast är det skönt att prinsen e här och e snäll mot en! Igår 4 min innan ICA stängde kom jag på att jag var sugen på isglass, då sprang han ner som riddaren på den vita hästen liksom, trots mina protester! Nä, det är lätt att känna sig som en prinsessa när man har en sån prins! ;-)
GUD VAD JAG E GLAD, liksom!!!! PUSS på han, min lilla Moggi...
(haha, vad töntig jag är, men det får man vara när man är ynklig jue!)

Annars då? Rullar på som vanligt, har bytt ridgrupp till en lite mer avancerad, känns bra! Blir ju lite mer stimulerande att rida då! ;-)

Så kan det va...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0