Vilken jävla bajs dag!

Den här dagen e skit!!! Ja, jag e neg...  Men det får jag fan vara!
Visst, det kommer bli bättre, jadå, det både tror och vet jag, men NU är det skit!
Har ett stort jävla hål i hjärtat som jag inte vet vad jag ska fylla med. Bläää

Just nu känns inte ens Thailand kul, även om det säkert blir jättebra nätr man e där.

Anledningen till akitet är att Mogge flyttat hem till Norrland igen då han har fått lägenhet nu, jätteroligt egentligen, men nu har vi ju liksom bott tillsammans så länge, (/även om jag visste hela tiden att det bara var tillsvidare) att man e van liksom, nu SAAAAKNAR jag honom, fan vad jag saknar honom.
Den jävla gråten sitter som en klump i halsen och bakom ögonen....

Ja, jag är patetisk, JAG VET!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0