Borde verkligen ta tag i en del saker...

Fan att det ska vara så svårt att få vissa (tråkiga) saker gjorda!!
Tex boka tvätttid, börja motionera, laga mat, städa, rensa, städa bil, besiktiga bil...osv osv osv...
Jag e sjukt dålig på att genomföra dessa tråkiga vardagliga saker!! Måste verkligen bli bättre på det.
har lovat mig själv länge nu att börja prommemera mer, så, gör jag det?? Nope!!!
Nån som har nåt tips hur man kommer igång med saker? Ett belönings eller bestraffingssystem kanske?? Piskan?? Vore fan nåt tror jag. Kanske sambon kan skrämma fart i mig? Fast det kanske är olagligt? Fan oxå, säkert va?

har en timmes dötid nu, och då borde man ju7 ha tagit chansen och gått en sväng, men NOOO... dator e ju kul!!
Ok, till mitt försvar kan jag säga att jag e sjukt trött för dan!
Får börja skriva på facebook kanske, såä kan folk håna sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0