jag e såå grym på att uppdatera!! haha

Eller vad säger ni??
Sitter hemma och myser, är en sån där kväll då jag är riktigt nöjd med att baravara hemma och softa. Älskar sånna kvällar. har ätit gott och bakade en "försökskaka" var helt ok, men ska modifiera receptet lite till nästa gång.
Annars då? En del nytt faktiskt, mest på jobbet, men även en del "nytt" tänk, faktiskt är det tills nu bara jag själv som vet om det och jag tänker inte skriva alltför mkt om det här. Men har iaf tänkt om på en del punkter, hur det kommer att bli rent praktiskt vet jag inte än...Förhoppningsvis blir det bra för mig!

Har en del annat nytt på G oxå, det största är väl eg att vi bestämt datum för vårt bröllop och att en hel del faktiskt blivit plannerat redan. Inbjudningskorten är klara (ja, vi är nördar), bordsplaceringskorten är iaf klara i planneringstadiet, lokal är bokad, kyrka är bokad. En hel del annat är "på G". Ska bli så jääävla kul!!!!!!! Hoppas bara att man får till det som man vill och att de som man verkligen vill ska komma kommer!
Tycker att folk ofta e så tista när man väl bjuder till nån fest, så ofta anmat kommer emellan, visst förstår ju att man inte kan vara viktigast jämt, men ibland undrar man om man är det NÅN gång hos vissa. jaja, ska inte gnälla... De folk som uppskatta en och vill umgås gör ju det.

Funderar på om jag ska försöka rida lite mer i höst, haha, har iofs sagt upp min plats i ridgruppen, så det rimmar ju rätt illa, men det finns ju andra sätt... Kollar lite annonser på medryttare o så, men e ju inte så jättedesperat, ska hitta nåt som verkar rikigt kul isf... vad e kul då? hrm... En utmaning men ändå snäll... kanske? eller? hrm...får leta på.

Nu ska jag ta en dusch och tagga ner lite inför natten...
Gnatt gnatt

Kommentarer
Postat av: Trubaduran

Grattis! Hoppas att ni får ett underbart bröllop och all lycka framöver.

2010-08-17 @ 21:01:10
URL: http://trubaduran.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0